You Are Here: Home » Κεντρικα Νεα » Λιμάνι Πειραιά: Σε car terminal μετέτρεψε η Cosco το Παλατάκι

Λιμάνι Πειραιά: Σε car terminal μετέτρεψε η Cosco το Παλατάκι

Λιμάνι Πειραιά: Σε car terminal μετέτρεψε η Cosco το Παλατάκι

Πρόκληση για την πειραϊκή κοινωνίαΜέσα σε μια νύχτα, η Cosco μετέτρεψε το Παλατάκι σε car terminal. Συγεκριμένα, Νορβηγικό φορτηγό πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά, την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου, ξεφόρτωσε 1800 αυτοκίνητα και στη συνέχεια απέπλευσε.Τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν στο terminal Ε12 του προβλήτα κρουαζιέρας μέχρι να δέσει το επόμενο πλοίο που θα τα παραλάβει.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Παρατηρητηρίου Πειραϊκής, το terminal της κρουαζιέρας θα χρησιμοποιηθεί από την Cosco για το επόμενο διάστημα για φορτία transit. “Αναμενόμενο ήταν αφού η κρουαζιέρα ξόφλησε. Κάποιοι έλεγαν ψέματα όλα τα προηγούμενα χρόνια για την προσδοκώμενη ανάπτυξη της περιοχής. Κάποιοι τα πίστευαν. Κάποιοι έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου” ανέφερε το Παρατηρητήριο.

Αντίδραση Δρίτσα

Ο Πειραιώτης βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας έκανε λόγο νέα επεκτατική αυθαιρεσία της ΟΛΠ Α.Ε. – COSCO αλλά και για εγκληματική ανοχή, κάλυψη και στήριξη της Κυβέρνησης, του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και του Υπουργού Οικονομικών.
Μεταξύ άλλων τόνισε ό,τι “καθ’ υπέρβαση όλου του πλαισίου νομιμότητας και της ισόρροπης αναπτυξιακής σκοπιμότητας και με ευθεία καταστρατήγηση της Σύμβασης Παραχώρησης (ν.4404/2016), των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, του Master Plan της ίδιας της Cosco και των αποφάσεων της Επιτροπής Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Λιμένων (Ε.Σ.Α.Λ.) και όλων των αρμόδιων οργάνων του ελληνικού Κράτους, η Cosco  μετέτρεψε αυθαίρετα τον χώρο της προβλήτας κρουαζιέρας στο ‘’Παλατάκι’’, σε χώρο εναπόθεσης αυτοκινήτων προς μεταφόρτωση και μεταφορά σε άλλα λιμάνια τελικού προορισμού. Μετά από κατά νόμο ανυπόστατη άδεια του Τελωνείου Πειραιά, μετατρέπει το ‘’Παλατάκι’’ σε Car Terminal, με πρώτο χρονικό ορίζοντα  την 31η Μαΐου 2021 και βέβαια με απροσδιόριστο μέλλον παράτασης από εκεί και πέρα, προκαλώντας όλη την πειραϊκή κοινωνία, αδιαφορώντας γι’ αυτήν και για την πόλη του Πειραιά”

“Η Cosco δεν υπολογίζει κανέναν”

Την ίδια ώρα, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Πειραιάς για Όλους” Νίκος Μπελαβίλας σε ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο facebook, υποστήριξε ό,τι αυτό απαγορεύεται ρητά και από τη Σύμβαση Παραχώρησης, και από το Master Plan, και από το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας.
“Ο Κεντρικός Λιμένας έχει χρήση αυστηρά ακτοπλοΐας και κρουαζιέρας. Αναμένουμε τις αντιδράσεις του Δημάρχου Πειραιά, μέλους του ΔΣ του ΟΛΠ, μετά από την πρωτοφανή κίνηση της εταιρείας. Σε ό,τι μας αφορά θα κινήσουμε κάθε νόμιμη διαδικασία εναντίον τους. Είμαστε βέβαιοι πλέον, ότι η Cosco δεν υπολογίζει κανέναν. Ούτε Περιβάλλον, ούτε Δήμο, ούτε ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τους έχει δοθεί το πράσινο φως να αλωνίζουν διαλύοντας την πόλη μας” κατέληξε ο κος Μπελαβίλας.

 

 

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı