You Are Here: Home » Uncategorized » Σήμερα στο ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης του Τραμ στον Πειραιά

Σήμερα στο ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης του Τραμ στον Πειραιά

Σήμερα στο ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης του Τραμ στον Πειραιά

Σήμερα Τετάρτη, 6 του Μάη, αναμένεται να συζητηθεί στο ΣτΕ η αίτηση ακυρώσεως που έχουν ασκήσει το ΙΝΚΑ Πειραιά-Αμυνα κατά του Τραμ και κάτοικοι της πόλης. Πριν από λίγες μέρες αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον δήμαρχο Γιάννη Μώραλη στον οποίο αναπτύχθηκαν τα τεχνικά, κυκλοφοριακά, νομικά και οικονομικά ζητήματα που κάνουν επικίνδυνη και απαγορευτική την είσοδο του Τραμ στον Πειραιά. Κατά τη συνάντηση έγινε αναφορά στις εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις, στις μονοδρομήσεις, τις περιβαλλοντικές αλλοιώσεις και τις καταστροφές που γίνονται στην πόλη, στο πλήγμα που δέχονται οι καταστηματάρχες αλλά και στην κυκλοφοριακή ασφυξία στους δρόμους.

Το ΙΚΝΑ Πειραιά-Αμυνα κατά του Τραμ κατέθεσε τον προβληματισμό της σχετικά και με την ανύπαρκτη οικονομική δυνατότητα της κατασκευάστριας εταιρείας – αλλά και της χώρας – για την αποπεράτωση του έργου, αφού ο προϋπολογισμός του έχει σχεδόν τριπλασιασθεί, το 30% αυτού πρέπει να χρηματοδοτηθεί από ελληνικά κεφάλαια, την στιγμή που η οικονομική κρίση μαστίζει την χώρα και η κατασκευάστρια εταιρεία όπως φημολογείται, έχει απλήρωτο το προσωπικό της για μήνες.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε κατόπιν της συνάντησης αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: “Μια μεταφορική επιχείρηση που λειτουργεί με ζημία χρόνια, και θέλει να επιβιώσει παίρνοντας με το ζόρι πελάτες που εξυπηρετούνται θαυμάσια από άλλες, μπαίνοντας καταστροφικά στη πόλη που δεν χρειάζεται τίποτα άλλο, μπορεί να το κάμει μόνο αν έχει το Δήμαρχο δικό της. Καταγγείλαμε στον κ. Δήμαρχο ότι κινδυνεύουμε μετά από τα γνωστά τρακαρίσματα και τους μέχρι σήμερα νεκρούς να θρηνούμε με συχνότητα θύματα από την κατασκευαστική μορφή, αφού για το Τραμ συρμός από “τάνκς” των 64 τόνων θέλουν να κάμουν χρήση αδύναμων υποδομών – όπως πάνω στα πεζοδρόμια της Γέφυρας στην Λ. Λαμπράκη – που έχουν κατασκευαστεί από το 1970 με τον παλιό αντισεισμικό (προ του 1981) κανονισμό, ενώ έχουν ελάχιστα συντηρηθεί. Αυτό και αν είναι φρίκη, να ξέρεις ότι μπορεί να ρίξουν την γέφυρα οι 64 τόνοι περνώντας μια πάνω μία κάτω.

Καταγγείλαμε την ανυπαρξία εμπεριστατωμένης κυκλοφοριακής μελέτης με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή ασφυξία στην οποία 12 μήνες τώρα έχει περιέλθει η πόλη και την παραβίαση του αδύναντον να ικανοποιηθεί χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης του έργου, ήδη εκπρόθεσμο – αφού ο ορισμένος χρόνος εκτέλεσης Φεβρουάριος του 2015 παρήλθε και έχει εκτελεσθεί μόνο το 20% του έργου.

Καταγγείλαμε το έργο του Τραμ, την στιγμή που η προϋπόθεση υπογειοποίησης των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά ματαιώθηκε – αφού η υπογειοποίηση ήταν βασική προϋπόθεση της επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά, έξω δηλαδή από το κέντρο του Πειραιά.

Καταγγείλαμε την μη διακοπή λόγω έλλειψη της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ γνωμοδότησης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για την διέλευση του Τραμ από αρχαιολογικούς χώρους και γύρω από αυτούς, με την Δημοτική ανοχή της βάναυσης παραβίασης της νομοθεσίας για την προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Καταγγείλαμε στον κ. Μώραλη την απαξίωση της εγκεκριμένης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (που ούτως ή άλλως έχει σοβαρές παραλείψεις), τις αυθαίρετες ενέργειες της κατασκευάστριας, που παραβιάζει κατάφωρα την μελέτη και ως προς την κατασκευή και ως προς τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος, της υγείας και της σωματικής ακεραιότητας των πολιτών, όπως και οι ράμπες των αναπήρων στην διάρκεια εκτέλεσης έργων. Τα στοιχεία ετέθησαν στη διάθεση του κ. δημάρχου, ο οποίος δεσμεύθηκε ότι με το νομικό του επιτελείο θα τα εξετάσει”.

Η αντιπροσωπεία του ΙΝΚΑ Πειραιά-Αμυνα κατά του Τραμ ζήτησε από τον κ. Μώραλη να συγκαλέσει Δημοτικό Συμβούλιο για να εξετασθούν τα θέματα αυτά και να θέσει σε νέα ψηφοφορία τη διακοπή του έργου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι και τώρα έχει επιφέρει στένεμα πεζοδρομίων των λεωφόρων, κατάργηση 10 γραμμών Λεωφορείων και Τρόλεϊ, κατάργηση θέσεων νόμιμης στάσης και στάθμευσης, ελεύθερης ροής πεζών, αναπήρων και οχημάτων κλπ και καταστροφικές συνέπειες στην ασφάλεια των δημοτών, στην οικονομική ζωή της πόλης και στην εμπορική – λειτουργική αξία των ακινήτων, αλλά και στην αισθητική του Πειραιά.

 

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı