Στην πλώρη

-210 ευρώ μεροκάματο για 5,5 ώρες;
-Αυτό είναι μεροκάματο του τρόμου… όχι για τους εργάτες αλλά για τους εργοδότες!
-Με το μυαλό που ’χουν κάποιοι, βλέπω να κλείνουν και οι λιγοστές ανοιχτές επιχειρήσεις στη Ζώνη.
-Είπαμε, να ζήσουν οι εργάτες αλλά να μην πεθάνουν πριν την ώρα τους και τους Ναυπηγοεπισκευαστές.
-Σύνεση και σωφροσύνη και από τις δύο πλευρές χρειάζεται για να φάνε ψωμί όλοι.
-Κι ενώ βαράνε μύγες στα Ναυπηγεία….
-Υπάρχουν και οι πατριώτες, όπως ο Δήμος Πέτρου της ΑΝDRIAMAR, που προτιμούν τα Ελληνικά Ναυπηγεία δίνοντας δουλειά στους Ελληνες.
-Σπάνια περίπτωση, θα πει κάποιος, αλλά το δεξαμενόπλοιο ΠΥΘΕΑΣ φτιάχτηκε από ελληνικά χέρια!
-Και έπεται συνέχεια. Θα υψώσει την ελληνική σημαία και θα επανδρωθεί με Ελληνες ναυτικούς.
-Όταν οι άλλοι… Ελληνάρες το βάζουνε στα… πόδια σε μια δύσκολη εποχή για την πατρίδα μας.
-Καμπανάκι χτυπάει για άλλη μια φορά ο ΣΕΕΝ.
-Η αντικατάσταση του καυσίμου straight run, λέει, με το χαμηλότερης ποιότητας Cracked, θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμων από τα πλοία, με αποτέλεσμα την αύξηση του λειτουργικού κόστους.
-Ηταν στραβό το κλίμα το τρώει κι ο γάιδαρος…
-Και τι να πεις στους ακτοπλόους που πηγαινοφέρνουν άδεια πολλές φορές τα καράβια τους και κάνουν περικοπές δρομολογίων;
-Βρήκε ο Ανωμερίτης σύμμαχο στο πρόσωπο του δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας για το monorail.
-Είπε το «ναι», κόντρα στο «όχι» του Μιχαλολιάκου.
-Αλλοι, πάλι, δεν μπορούν να τα βρουν, όπως ο Χρήστος Φωτίου με την Εθνική και το χάσμα είναι αγεφύρωτο λόγω οικονομικής κρίσης.
-Εξ ου και το Μέγαρο του ΝΑΤ, έχει μείνει στο «Πριν» (το βάψιμο) και το «Μετά» (το βάψιμο).