You Are Here: Home » Κεντρικα Νεα » Συνθήκες αδιαφάνειας καταγγέλλει η παραιτηθείσα από τη ΔΗΡΑΠ Β. Πλάκα

Συνθήκες αδιαφάνειας καταγγέλλει η παραιτηθείσα από τη ΔΗΡΑΠ Β. Πλάκα

Συνθήκες αδιαφάνειας καταγγέλλει η παραιτηθείσα από τη ΔΗΡΑΠ Β. Πλάκα

Χωρίς να υπεισέρχεται σε περαιτέρω λεπτομέρειες η παραιτηθείσα από το Δ.Σ. της ΔΗΡΑΠ (Kανάλι 1), Βασιλική Πλάκα εξηγεί με ανάρτησή της στον προσωπικό λογαριασμό της στο facebook τους λόγους που την οδήγησαν σ’αυτήν της την απόφαση. Η κα Πλάκα δεν θέλησε να ανεβάσει τους τόνους της αντιπαράθεσης διεκδικώντας πολιτικά οφέλη. Προτίμησε να αποχωρήσει για λόγους ευθιξίας διαφυλάσσοντας την ακεραιότητα του χαρακτήρα της και την έντιμη σχέση της με τους Πειραιώτες.

Η γνωστή δικηγόρος του Πειραιά δεν έκρυψε εξ αρχής τη δυσφορία της για τις απευθείας αναθέσεις που καλούνταν κάθε τρεις και λίγο να εγκρίνει το Δ.Σ. Από την πρώτη διοργάνωση των Ημερών Θάλασσας, το 2015, είχε εκφράσει τη δυσφορία της για τις συνθήκες αδιαφάνειας που άρχισαν να παρατηρούνται με το… «καλημέρα» διαχωρίζοντας τη θέση της απ’ αυτή της πλειοψηφίας και φροντίζοντας παράλληλα να φτάσει το μήνυμα και στον 7ο όροφο της πλατείας Κοραή. Φαίνεται όμως, ότι δεν υπήρξε καμία διάθεση να μπει τέλος στις απευθείας αναθέσεις και δύο χρόνια μετά το ποτήρι ξεχείλισε.

Σημειώνεται πως την ώρα που κάποιοι σκέφτονταν πώς θα… επωφεληθούν, η Βασιλική Πλάκα προσέφερε εθελοντική εργασία στη διοργάνωση του 2015 συνεισφέροντας μάλιστα και οικονομικά προκειμένου να προβληθούν οι εκδηλώσεις επαρκώς και να συγκεντρώσει ο Πειραιάς τα φώτα της δημοσιότητας.

kanali 1

Μεταξύ άλλων, η κα Πλάκα αναφέρει τα εξής:

«Είναι γνωστή σε όλους όσους με γνωρίζουν και έχει εκφραστεί και στο πλαίσιο συζητήσεων με μέλη του Δ.Σ. της ΔΗ.ΡΑ.Π. η άποψή μου για τις απευθείας αναθέσεις γενικώς. Θεωρώ ότι στο πλαίσιο διακυβέρνησης του Κράτους, αλλά και στα στενά όρια της τοπικής αυτοδιοίκησης πρέπει να αποφεύγονται, διότι δημιουργούν συνθήκες αδιαφάνειας.

Ειδικά όμως για τον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης και δη του Δήμου, όταν επιβάλλονται για λόγους ταχύτητας, η άποψή μου είναι ότι πρέπει να αφορούν επαγγελματίες της πόλης που αναθέτει και μόνο εάν τέτοιοι δεν υπάρχουν, να αναζητούνται λύσεις αλλού. Τα σχετικά μικρά ποσά των απευθείας αναθέσεων (5.000, 10.000, 20.000 ευρώ) όταν διαχέονται στην τοπική αγορά δίνουν «ανάσα» και «κίνηση» στην μικροοικονομία της πόλης.

Επιπλέον, απαραίτητο στοιχείο νομιμότητας στην απευθείας ανάθεση είναι ο έλεγχος εκτέλεσης και υλοποίησης του έργου από την αναθέτουσα αρχή. Την ίδια άποψη έχω και για τις επιχορηγήσεις επιστημονικών, καλλιτεχνικών και εν γένει δημιουργικών έργων ή δράσεων . Θεωρώ ότι οι απόψεις μου δεν απέχουν του ήθους και της λογικής.

Στις «Ημέρες Θάλασσας 2015» στις οποίες συμμετείχα ως εθελόντρια μαζί με άλλους Πειραιώτες, πράγματι διατύπωσα τον προβληματισμό μου για το ζήτημα των απευθείας αναθέσεων για θέματα επικοινωνίας, διαφήμισης κ.λ.π. σε εταιρείες «ξένες» προς την πόλη και σε κάποιες περιπτώσεις (κατά τη δική μου τουλάχιστον εκτίμηση, χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο) με μέτριο αποτέλεσμα, αφού η γνώση του κόσμου του Πειραιά για την συγκεκριμένη διοργάνωση τότε και η επισκεψιμότητα στις εκδηλώσεις (πλην του πάρτυ στην Τρούμπα) ήταν «ασθενική». Μέτρια ήταν και η εικόνα ως προς τη διανομή του διαφημιστικού των εκδηλώσεων υλικού και σε επίπεδο καταλληλόλητας χρόνου και σε επίπεδο ποσοτήτων. Βεβαίως, επαναλαμβάνω ότι αυτό αποτελούσε και αποτελεί δική μου, προσωπική, εκτίμηση και δεν διεκδικώ το αλάθητο. Κατ’ άλλους, τα πάντα ήταν άρτια και σέβομαι εξίσου και τη δική τους γνώμη. Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή μου στην συγκεκριμένη δράση αποτελεί παρελθόν, ως εκ τούτου, δεν γνωρίζω πως οργανώνονται οι «Ημέρες Θάλασσας» από το 2015 και μετά και τι είδους αναθέσεις και σε ποιους γίνονται έκτοτε.

Κλείνοντας το παρόν, επισημαίνω ότι στα τρία (3) χρόνια ενασχόλησής μου με τα κοινά της πόλης του Πειραιά, υπήρξα έτοιμη να παράσχω την εθελοντική εργασία μου, κάθε φορά που μου ζητήθηκε ή κάθε φορά που εγώ έκρινα ότι υπήρχε ανάγκη. Εργαστήκαμε εθελοντικά μαζί με άλλους Πειραιώτες στην διοργάνωση των «Ημερών Θάλασσας 2015», διότι πιστέψαμε ότι η συγκεκριμένη διοργάνωση θα παρείχε στον Πειραιά στοιχεία εξωστρέφειας που του λείπουν. Παρείχα τις υπηρεσίες μου στη ΔΗ.ΡΑ.Π. ως άμισθο μέλος του Δ.Σ. ευελπιστώντας σε μία ανανέωση και αναβάθμιση του Δημοτικού Ραδιοφώνου. Με το μικρό μου αμαξάκι, το «σκουμπρί» όπως το αποκαλώ, οργανώσαμε με άλλους Πειραιώτες αποστολές τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στο λιμάνι του Πειραιά, όταν αυτό «βούλιαζε» από πρόσφυγες. Όλα τα προϊόντα, παραδίδονταν στα χέρια των αξιέπαινων ανθρώπων της Παμπειραϊκής που, χωρίς κανένα συμφέρον τότε, νυχθημερόν μόχθησαν, για να οργανώσουν τους ανθρώπους αυτούς στα βασικά της διαβίωσης. Με συναδέλφους άξιες και τολμηρές, οργανώσαμε την ομάδα «Εθελοντές Δικηγόροι Ενημέρωσης Προσφύγων» και κατεβήκαμε στο λιμάνι του Πειραιά, σε όλες τις πύλες και στην «Πέτρινη Αποθήκη» ενημερώνοντας τους πρόσφυγες για τον τρόπο ορθής (νόμιμης) απομάκρυνσής τους από το λιμάνι. Εκείνο τον καιρό, η εικόνα στο λιμάνι του Πειραιά και η εκμετάλλευση της εικόνας αυτής από διάφορους ήταν η κατάντια του ανθρώπου. Μακάρι να είχα τα οικονομικά μέσα και τον χρόνο για να προσφέρω και να συμμετέχω περισσότερο. Η συμμετοχή σε δράσεις μη «ανταποδοτικές», αλλά απλά ανθρώπινες, δεν αποτελεί ιδιορρυθμία, ούτε γραφικότητα. Συνάδει με την καλή πλευρά του Έλληνα, εκείνου του γνήσιου, όπου το κέφι, το συναίσθημα, η θετική ενέργεια, η συμπόνοια για τον διπλανό και τα αισιόδοξα οράματα περισσεύουν. Συνάδει με την ιδιοσυγκρασία των Πειραιωτών, όπου ναι πράγματι, είμαστε λίγο τοπικιστές, είμαστε λίγο περήφανοι για το αλέγκρο και μποέμ που μας χαρίζει η επαφή με την θάλασσα, είμαστε λίγο εύθικτοι, είμαστε (πώς να το κάνουμε) καμία φορά, πιο «ντόμπροι» και πιο «ωμοί» από ότι ορίζουν οι κανόνες της διπλωματίας. Εύχομαι καλή θητεία στο συνάδελφο Ηλία Σκαφιδά που ανέλαβε την θέση μου στη ΔΗ.ΡΑ.Π. και όλα καλά για όλους, δημοτικούς άρχοντες και μη».

 

 

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı