You Are Here: Home » Κεντρικα Νεα » Aντί του Μall… Duty Free 193.000  τ.μ. μέσα στο λιμάνι!

Aντί του Μall… Duty Free 193.000  τ.μ. μέσα στο λιμάνι!

Aντί του Μall… Duty Free 193.000  τ.μ. μέσα στο λιμάνι!

Όχι Γιάννης, Γιαννάκης – Για παραπλάνηση της ΕΣΑΛ κάνει λόγο ο Νίκος Μπελαβίλας

Μπορεί να πάγωσαν – προσωρινά – τα επενδυτικά έργα της ΟΛΠ Α.Ε. για την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και την κατασκευή του Car Terminal, αλλά το Master Plan εξακολουθεί να προκαλεί αντιδράσεις και σοβαρές ενστάσεις.

Προ μηνών, σχεδόν όλοι, πανηγύριζαν για την απόρριψη από την ΕΣΑΛ της ανέγερσης Mall μέσα στο λιμάνι, χαιρετίζοντας μάλιστα, την κατασκευή Duty Free την οποία πρότεινε το ΕΒΕΠ. Ωστόσο, κάποιοι διατηρούσαν επιφυλάξεις και από ότι φαίνεται δικαίως, καθώς με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Νίκος Μπελαβίλας, ο κτιριακός όγκος του σταθμού επιβατών και του Duty Free υπερβαίνει κατά πολύ τα 22.000 τετραγωνικά μέτρα που παρουσίασε ο ΟΛΠ στην ΕΣΑΛ.

Ειδικότερα, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για όλους», αναπληρωτής καθηγητής στο ΕΜΠ, Νίκος Μπελαβίλας τόνισε ότι από την έρευνα που έκανε ομάδα πολεοδόμων, αρχιτεκτόνων και πολιτικών μηχανικών, ο εγκεκριμένος από την ΕΣΑΛ κτιριακός όγκος έχει 2 έως 4 ορόφους, κάλυψη επί του εδάφους 64 στρέμματα και συνολική δόμηση που υπολογίζεται σε 193.000 τ.μ.

Ο νότιος προβλήτας, τόνισε, κτίζεται ολόκληρος και στα τρία σκέλη του και συγκεκριμένα, ένα περίπλοκο και ενδιαφέρον κτιριακό σύμπλεγμα, με υπερυψωμένους κτιστούς σταθμούς των λεωφορείων, minibus και των χιλιάδων ΙΧ οχημάτων, με αίθρια, εσπλανάδες, φυτεμένα δώματα με εγκαταστάσεις αναψυχής, καταστήματα, καφετέριες και εστιατόρια επάνω από το νερό.

«Πρέπει να είναι κανείς πολύ έμπειρος και τεχνικά καταρτισμένος για να αντιληφθεί το μέγεθος του συγκροτήματος» είπε και πρόσθεσε: «Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι κατασκευάζεται ένα εμπορικό κέντρο, ένα Mall και όχι ένα Duty Free -όπως δηλώθηκε στην ΕΣΑΛ, στον Δήμο Πειραιά και στον εμπορικό κόσμο – ανοικτό στο ευρύ κοινό και ταυτόχρονα, λειτουργικό για την πλήρη διημέρευση, τα ψώνια, την εστίαση και την αναψυχή των επιβατών της κρουαζιέρας».

Σε αρχαιολογικό επίπεδο, αυτό το συγκρότημα δεν έχει λάβει καμία έγκριση από κανένα όργανο (ΚΑΣ, Εφορείες Αρχαιοτήτων), ούτε υπεβλήθη ποτέ. Οι εγκρίσεις του 2017-2018, αφορούσαν τις παραλλαγές των 22.000 και των 40.000 τ.μ. ενώ σε περιβαλλοντικό επίπεδο, η μεν κυκλοφοριακή μελέτη είναι σχετικά ακριβής και δείχνει τη μεγάλη επιβάρυνση της πόλης, από 10% έως 70%, η δε μελέτη των αέριων ρύπων δε δείχνει τα αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τον κο Μπελαβίλα, τα μέλη της ΕΣΑΛ, ο Δήμος Πειραιά και οι Φορείς τα αγνοούν, καθώς εμπιστεύτηκαν τη συνοπτική παρουσίαση του ΟΛΠ στο θεσμικό όργανο. «Η προηγούμενη απόφαση της ΕΣΑΛ είναι αίολη καθώς τα μέλη της και οι συμμετέχοντες στην όποια ελάχιστη διαβούλευση υπήρξε, παραπλανήθηκαν σε δραματικό βαθμό» κατέληξε.

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı