You Are Here: Home » Uncategorized » “Σε ομηρία Ναυτεργάτες και επιβατικό κοινό στο Πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας”

“Σε ομηρία Ναυτεργάτες και επιβατικό κοινό στο Πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας”

“Σε ομηρία Ναυτεργάτες και επιβατικό κοινό στο Πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας”

Διασφάλιση των θέσεων εργασίας ζητά η ΠΕΝΕΝ – Προτείνει παράταση της εφαρμογής του ΠΔ και επαναφορά του ΚΑΕΟ

Τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ναυτεργατών της πορθμειακής γραμμής Περάματος – Σαλαμίνας ζητά με ανακοίνωσή της η ΠΕΝΕΝ αφήνοντας παράλληλα αιχμές για πριμοδότηση των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών από την κυβέρνηση.

Η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Ε.Ν. ζητά ακόμα να δοθεί παράταση στην εφαρμογή του ΠΔ και να δοθεί χρόνος εφαρμογής για την επαναφορά του ΚΑΕΟ στο εισιτήριο. Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

“Μπροστά στον κίνδυνο να δημιουργηθούν ανυπέρβλητα προβλήματα και εμπόδια στην διακίνηση επιβατών – οχημάτων στην γραμμή, κρίνεται αναγκαίο να δοθεί παράταση στην εφαρμογή του Π.Δ και να δοθεί ο χρόνος εφαρμογής της πρότασής μας.

Με οργή και αγανάκτηση οι Ναυτεργάτες, το επιβατικό κοινό και οι παραγωγικές τάξεις της γραμμής Περάματος – Σαλαμίνας παρακολουθούν τις τελευταίες μέρες την διαμάχη μεταξύ του ΥΝΑ και των πλοιοκτητών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στην ανωτέρω Πορθμειακή γραμμή.

Θεωρούμε πρωταρχικής σημασίας ζήτημα να εξυπηρετηθούν πλήρως οι ανάγκες της γραμμής με την εξασφάλιση πλοίων που θα ανταποκρίνονται στις συνθήκες και τις απαιτήσεις της γραμμής.

Ταυτόχρονα επιβάλλεται να διασφαλισθούν στο ακέραιο οι θέσεις εργασίας και η απασχόληση των Ναυτεργατών.

Τα προβλήματα που ανακύπτουν είναι αποτέλεσμα της ασκούμενης κυβερνητικής ναυτιλιακής πολιτικής όπως αυτή εφαρμόζεται όλα τα τελευταία χρόνια.

Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να αποτελεί λύση η επιλογή του Υπουργείου Ν.Α να πριμοδοτηθούν για την αστική ευθύνη οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες.

Η μοναδική διέξοδος και λύση είναι η επαναφορά και λειτουργία του ΚΑΕΟ σε όλη την έκταση των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που εξασφαλίζει την αστική ευθύνη υπέρ τρίτων σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.

Η κατάργησή του απετέλεσε ισχυρό πλήγμα στα έσοδα των ασφαλιστικών μας Ταμείων ενώ το κυβερνητικό επιχείρημα περί μείωσης στις τιμές των εισιτηρίων από την κατάργηση του ΚΑΕΟ αποδείχθηκε αέρας κοπανιστός και επικοινωνιακό τρυκ αφού οι μόνες ωφελημένες από την κατάργηση ήταν οι ναυτιλιακές εταιρίες οι οποίες σε ετήσια βάση ωφελούνται κατά 40 εκατομμύρια ευρώ!!! σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.

Μπροστά στον κίνδυνο να δημιουργηθούν ανυπέρβλητα προβλήματα και εμπόδια στην διακίνηση επιβατών – οχημάτων στην γραμμή, κρίνεται αναγκαίο να δοθεί παράταση στην εφαρμογή του Π.Δ και να δοθεί ο χρόνος εφαρμογής της πρότασής μας.

Καλούμε τον ΥΝΑ να υιοθετήσει και να υλοποιήσει την πρόταση αυτή η οποία θα είναι προς όφελος του ΝΑΤ και των ασφαλιστικών μας Ταμείων.

Σημειώνουμε ότι ο κ. Μουσουρούλης είχε δημόσια διαφωνήσει με την κατάργηση του ΚΑΕΟ το 2011. Καλείται τώρα να αναλάβει τις ευθύνες του.

Τελειώνοντας θέλουμε να υπογραμμίσουμε ότι η ΠΕΝΕΝ τάσσεται κατηγορηματικά ενάντια σε κάθε λύση η οποία θα χαρατσώνει εκ νέου τους διακινούμενους επιβάτες, τόσο στην γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα όσο και γενικότερα στις Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες”.

 

 

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı