You Are Here: Home » Κεντρικα Νεα » Ξεχειλίζει η οργή στην Πειραϊκή

Ξεχειλίζει η οργή στην Πειραϊκή

Ξεχειλίζει η οργή στην Πειραϊκή

Ανοιχτή συγκέντρωση των κατοίκων κατά της καταστροφικής επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας – Ν. Βλαχάκος: «Ανάπτυξη δύο ταχυτήτων εις βάρος της πόλης, μάς βρίσκει αντίθετους»

Αποφασισμένοι να μην πέσουν αμαχητί στο ζήτημα της επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας είναι οι κάτοικοι της Πειραϊκής έχοντας προφανώς στο μυαλό το γνωμικό «χαμένος αγώνας είναι αυτός που δε δόθηκε ποτέ». Η επίσπευση της υλοποίησης του Master Plan της ΟΛΠ Α.Ε. έχει ανεβάσει τον βαθμό ανησυχίας στην περιοχή που κινδυνεύει από το περιττό και καταστροφικό, όπως λένε, έργο.

«Το έργο είναι περιττό, γιατί υπάρχουν ήδη 3 θέσεις γι’ αυτόν τον σκοπό μεταξύ των συνολικά 11 θέσεων για κρουαζιερόπλοια. Το 2011 είχαν εξυπηρετηθεί με τις υπάρχουσες υποδομές χωρίς πρόβλημα, 500.000 περισσότεροι επισκέπτες από όσους εξυπηρετούνται σήμερα» τονίζουν και εξηγούν γιατί το έργο είναι καταστροφικό. «Λιμάνι στην Πειραϊκή για κρουαζιέρα σημαίνει υπερβολική μόλυνση του αέρα και της θάλασσας, μεγάλη ηχορύπανση (σύμφωνα με παραδοχή της ΣΜΠΕ) και κυκλοφοριακό χάος για τον ήδη επιβαρυμένο Πειραιά, καθώς ο κύριος όγκος των επισκεπτών διακινείται με τουριστικά λεωφορεία. Το έργο σημαίνει, λοιπόν, σοβαρό κίνδυνο για τη ζωή μας και την ποιότητά της. Επιπλέον, το έργο σημαίνει υποβάθμιση του οικισμού, του τοπίου και του μοναδικής ιστορικής σημασίας χώρου από τη Ζέα ως τη Σαλαμίνα που περιλαμβάνει το Κονώνειο Τείχος και το μνημείο του Θεμιστοκλή».

Υποστηρίζουν ακόμα, ότι, στην απόφαση έγκρισης της Ε.Ε. του 2013 η Ελλάδα δεσμεύτηκε πως, αν η ζήτηση το απαιτήσει, η επέκταση του λιμανιού στην Πειραϊκή θα χρησιμοποιηθεί για παράκτιες μεταφορές, δηλαδή, και για εμπορευματοκιβώτια. «Είναι βέβαιο ότι μια τέτοια αύξηση της ζήτησης θα συμβεί σύντομα στον Πειραιά που έχει τη μεγαλύτερη αύξηση στον κόσμο στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων. Η επέκταση στην Πειραϊκή, λοιπόν, δεν είναι κάτι ξεχωριστό από τα υπόλοιπα μεγάλα προβλήματα του Επιχειρησιακού Σχεδίου του ΟΛΠ».

Οι κινήσεις «Ενεργοί Πολίτες της Πειραϊκής» και «Λιμάνι Φιλικό στην Πόλη» συνεπικουρούμενες και από άλλες συλλογικότητες και σωματεία, όπως η ΠΕΝΕΝ, προγραμματίζουν δυναμική συγκέντρωση την ερχόμενη Παρασκευή 19 Απριλίου, στις 7 μ.μ., στην πλατεία Κοραή προκειμένου να στείλουν ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση, βροντοφωνάζοντας: “Κάτω τα χέρια από το λιμάνι του Πειραιά” και “Λιμάνι δημόσιο και ανοιχτό στον λαό”.

Ν. Βλαχάκος

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά Νίκος Βλαχάκος, σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Ναυτιλίας, Φώτη Κουβέλη, εξέφρασε την άρνησή του να γίνει λιμάνι στην Πειραϊκή αλλά και την ανησυχία του γιατί όπως είπε, δεν υπάρχει καμία ολοκληρωμένη περιβαλλοντική μελέτη για ένα τόσο σοβαρό θέμα του Πειραιά. «Ο Δήμος Πειραιά πρέπει να αναπτύσσεται αρμονικά με το λιμάνι, με έργα υποδομών που η υλοποίησή τους θα αναβαθμίζει προς το καλύτερο τη ζωή των πολιτών. Ανάπτυξη δύο ταχυτήτων εις βάρος της πόλης, μάς βρίσκει αντίθετους. Ο Πειραιάς μπορεί με αναπτυξιακά έργα υποδομών, μετρήσιμα θετικά προς τους κατοίκους του, τους εργαζόμενους και τους επισκέπτες του, να γίνει πόλη πρότυπο», τόνισε ο κ. Βλαχάκος.

 

Από το χθεσινό φύλλο της Εν Πειραιεί στην Ελεύθερη Ωρα

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı