You Are Here: Home » ΝΑΥΤΙΛΙΑ » «Βοηθήστε μας για να ξαναδουλέψει η Ζώνη»

«Βοηθήστε μας για να ξαναδουλέψει η Ζώνη»

«Βοηθήστε μας για να ξαναδουλέψει η Ζώνη»

Επιστολή των Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά στον Υπουργό Εργασίας

Τη βοήθεια του υπουργού Εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης ώστε η Ζώνη να ξαναδουλέψει και να δοθεί προοπτική Ανάπτυξης, ζητούν με επιστολή τους οι Ναυπηγοεπισκευαστές του Πειραιά.

Στην επιστολή υποστηρίζουν ότι η μοναδική βιομηχανία που θα μπορούσε άμεσα να ξεκινήσει να δουλεύει από αύριο το πρωί είναι η Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, μία συναλλαγματοφόρος βιομηχανία που μπορεί να συνεισφέρει στην Ελλάδα περισσότερα από 8 δισ. δολάρια ετησίως. «Είναι αδιανόητο για εμάς, η χώρα μας που έχει μία από τις πρώτες ναυτιλίες σε παγκόσμιο επίπεδο, να στερείται παντελώς έργου ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών, ενώ στις γειτονικές χώρες που δεν έχουν ούτε κατά προσέγγιση αντίστοιχη ναυτιλία, οι σχετικές τους επιχειρήσεις να έχουν συνεχές και πλήρες έργο».

Οι Ναυπηγοεπισκευαστές εξηγούν στον κ. Κουτρουμάνη ότι «το εργοστάσιό μας, η φάμπρικά μας, είναι το πλοίο και όχι τα γραφεία της εταιρείας ή το μαγαζί, στο οποίο ενδεχομένως γίνονται κάποιες μικρές κατασκευές. Επομένως το ωράριο εργασίας είναι το ωράριο επί του πλοίου και αυτό πρέπει / έπρεπε να εφαρμόζεται. Δυστυχώς, έχει καθιερωθεί, οι εργαζόμενοι όταν εργάζονται στο Πέραμα ή τη Δραπετσώνα να αποχωρούν από το πλοίο 20 λεπτά πριν το πέρας του 7ώρου. Όταν εργάζονται στην Κυνόσουρα αποχωρούν 30 λεπτά πριν το πέρας του 7ώρου. Για τα δε ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, αποχωρούν 1 ώρα πριν του πέρας του 7ώρου. Και όλα αυτά πληρωτέα μέσα στο 7ωρο!».

«Τα αποτελέσματα της συρρίκνωσης» συνεχίζει η επιστολή, «εμείς τα ζούμε καθημερινά και κατ’ επέκταση όλη η ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Οι Επιχειρήσεις μας κλείνουν ή βρίσκονται στα πρόθυρα του οριστικού λουκέτου.

• 5000 εργαζόμενοι στον χώρο της επισκευής, είναι άνεργοι εδώ και μήνες, ίσως και πάνω από ένα χρόνο.

• 50.000 δημότες της ευρύτερης περιοχής, έχουν επηρεαστεί οικονομικά από την αναδουλειά της Ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης».

Λύσεις, όπως λένε, υπάρχουν για να δουλέψει ξανά η Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, να ανασάνουν οι επιχειρήσεις, να έχουν δουλειά με αξιοπρεπές μεροκάματο οι εργαζόμενοι.

Η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά ζητά να μη δέχεται η Επιθεώρηση Εργασίας και να μη θεωρεί καταστάσεις με ημερήσιες αποδοχές 100,8 ευρώ, που όπως αναλύσαμε παραπάνω, ουσιαστικά, σημαίνει 210 ευρώ μεικτά ημερησίως για 5,5 ώρες δουλειά, καθώς αυτές αποτελούν προϊόν εκβιασμού του Συνδικάτου προς τις επιχειρήσεις.

Προτείνει δε οι εργαζόμενοι στη Ζώνη να αμείβονται σύμφωνα με όσα περιγράφονται στην Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και τη Σύμβαση της ΠΟΕΜ και παράλληλα, σύμφωνα με τον Νόμο 3996/2011, άρθρο 74 παράγραφος 4, οι ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις (ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων) οι οποίες ασκούν τη δραστηριότητά τους στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Πειραιά, Περάματος, Δραπετσώνας, Κερατσινίου και Σαλαμίνας και είναι εγγεγραμμένες στο Ειδικό Μητρώο της Δ/νσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά μπορούν να επιδοτούνται από τον ΟΑΕΔ για την κάλυψη μέρους ή του συνόλου των εισφορών κύριας και επικουρικής ασφάλισης (εργαζομένου-εργοδότη) για εργαζομένους τους οποίους απασχολούν εντός της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Πειραιά, Δραπετσώνας, Κερατσινίου, Περάματος, Σαλαμίνας και τους οποίους αμείβουν με τις οικείες τοπικές συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

Ο νόμος υπάρχει πλην όμως οι Ναυπηγοεπισκευαστές βρίσκονται ακόμη εν αναμονή της Υπουργικής Απόφασης η οποία θα τον θέσει σε εφαρμογή, καθώς και της σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΕΔ.

 

 

 

 

© 2011 Έν Πειραιεί Powered By Webproviders.gr

Scroll to top
casus telefon
telefon dinleme programı
telefon dinleme
casus telefon
telefon dinleme
telefon dinleme programı